Verhuizing - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Maikel Heeren - WaarBenJij.nu Verhuizing - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Maikel Heeren - WaarBenJij.nu

Verhuizing

Door: maikelheeren

Blijf op de hoogte en volg Maikel

19 April 2011 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hallo allemaal,

Het is inmiddels weer een tijdje geleden. Iedereen nog bedankt voor alle kaarten en berichtjes op mijn verjaardag. Het is leuk om te weten dat zoveel mensen met mij meeleven.

Vandaag kreeg ik te horen dat ik naar een ander appartement moest verhuizen. Het blok waar ik in zat, gaat gebruikt worden om mensen die in het centrum gaan werken om alles terug op te bouwen, te huisvesten. Ook al ben ik hier nog maar 3 weken, ik kon niet in mijn oude kamer blijven wonen, omdat deze over anderhalve week al een nieuwe bewoner heeft. Ik heb nu een week om al mijn spullen over te verhuizen, maar ik heb gelijk alles vandaag al verhuisd. De komende dagen zal ik echter nog wel regelmatig teruggaan, omdat ik en Jenny nog redelijk veel gezamenlijk eten hebben om op te maken. Jenny wordt ook verplaatst, dus moeten we het hele appartement leegmaken, wat betekent dat we ook alle gezamenlijke spullen moeten verdelen.

Met het project gaat het langzaamaan de goede kant op. Het echte werk zit er in principe zo'n beetje op en de laatste 2,5 week zullen in het teken staan van de afronding. Morgen heb ik weer een gesprek met mijn begeleider en als hij mijn werk van de laatste week goed genoeg vindt, kan ik m'n project misschien zelfs afsluiten met een officiële wetenschappelijke publicatie. Het is nu zo dat ik met mijn programma ook kleinere tumoren kan zien. Dit is alleen nog niet 100% robuust voor alle datasets en daar zal dan ook nog aan gewerkt moeten worden door volgende studenten. Maar toch, ik hoop dat ik aan de publicatie mag werken, want dat heeft toch zeker meer aanzien dan een gewoon verslag ter afronding.

Aanstaand weekend heb ik een aantal dagen vrij i.v.m. Pasen en Anzac Day (soort bevrijdingsdag) en ik heb besloten naar Queenstown te gaan. Ik zal vrijdag met de bus naar Queenstown vertrekken. Zaterdag heb ik dan de hele dag om Queenstown te verkennen en voor zondag heb ik een cruise geboekt in Milford Sound. Ik zou zeggen, typ die namen maar bij Google in en kijk zelf hoe mooi het daar is. Maandag reis ik weer met de bus terug. Volgende week zullen jullie dan ook zeker weer een update van mij krijgen over hoe het is geweest. En natuurlijk horen jullie dan ook of ik de publicatie mag gaan schrijven.

Groetjes uit een steeds kouder wordend Nieuw Zeeland,

Maikel

  • 19 April 2011 - 12:46

    Scrien:

    Hoi Maikel

    Zo je stage/onderzoek gaat goed, dat zou supermooi zijn een wetenschappelijke publicatie!!!
    Je hebt het er maar lekker druk mee en dan ook nog een verhuizing tussendoor,maar het aankomend weekend ga je lekker genieten en gelijk heb je!

    Heel veel groetjes en succes en voor het as weekend heel veel plezier happy peesdays scrien en de rest

  • 19 April 2011 - 13:16

    Annie En Henk:

    Hallo Maikel,ik heb op jouw voorspraak Milford Sound ingetikt bij
    Google en inderdaad,het zijn prachtige plaatjes die je te zien krijgt
    met oa mooie besneeuwde bergen die reflecteren in het water,bevroren
    bomen wat wij hier rijp zouden noemen,kortom te veel om op te noemen dus jij zal je in het weekend zeker niet vervelen.Met in het vooruitzicht misschien wel een officiële wetenschappelijke publicatie
    wat toch een prachtig resultaat zou zijn,wij hopen dat je dat zult bereiken,veel succes daarbij en groetjes van Annie en Henk.

  • 19 April 2011 - 15:23

    Jessica:

    ben supertrots op je ;)
    xxx

  • 19 April 2011 - 17:47

    Opa En Oma Heeren :

    wat is dit een mooi bericht prachtigvoor jou wij zijn nu al apetrots op je nog een paar weekjes en je bent er weer nog een mooi weekend geniet er van groetjes van ons doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • 19 April 2011 - 17:51

    Oma Conradi:

    Hallo Maikel weer even geleden dat je wat gehoord heb van mij. Nu: je verslag net zitten lezen het is jammer dat je nu nog moet verhuizen voor die paar weken maar het is niet anders.Je werk ik ben dan ook heel trots op jou en zal duimen voor je dat je mee mag gaan werken aan het wetenschappelijke publicatie. En dan het weekend dat je mooie dingen gaat zien geniet er van en hopelijk is het goed weer ik heb wel gelezen dat het steeds kouder wordt.Nu Maikel mijn verhaaltje is ten einde hele fijne dagen met het weekend.
    Liefs oma Conradi

  • 19 April 2011 - 19:01

    Smira,Jouri&kids:

    Hey Maikel,

    Wat goed van jou mss een wetenschappelijke publicatie!!! Supertrots zijn wij op ons Neefje!! Idd jammer van de verhuizing, maar ja veel leuke dingen in het vooruitzicht, alvast een hele fijne pasen en geniet van al het moois wat je nog gaat zien! En we houen je nog ff in de gaten,
    Groetjes van ons uit Rucphen

  • 19 April 2011 - 20:33

    Smiran:

    Hey Maikel,wat een leuke interessante dingen heb je weer te melden,maar de mooiste is wel dat je misschien af mag sluiten met een wetenschappelijke publicatie.We duimen voor je.Dat verhuizen is even wat minder maar dat zal wel bij de laatste loodjes behoren.IWe wensen je nog veel suc6 de laatste weken en veel plezier aankomend weekend.
    Groetjes van smiran en de rest

  • 20 April 2011 - 06:46

    Jan En Adrie Konings:

    Hoy Maikel,
    Dat zou wel de kroon op je vele werk zijn daar die publicatie jongen en super goed voor je toekomst.
    Dus ik hoop voor je dat het echt zal gebeuren maar dat horen we nog wel .
    Geniet nog maar van de dagen die komen gaan want het is nu weer zo voorbij en voor je het weet ben je weer thuis jongen.
    Dus veel plezier nog daar en we weten nu gauw tot ziens van sadrie en sjan,HOUDOE

  • 20 April 2011 - 13:10

    Sjac En Srietje:

    hallo maikel 't is wel jammer dat je nou nog moet verhuizen.
    maar dat andere die publicatie van het project dat zou een kroon op je
    werk zijn.
    en nog een mooi weekend,want ik heb op al naar die foto's zitten kijken
    schitterend mooi
    tot over 22 dagen.
    groetjes van sjac en srietje houdoe

  • 20 April 2011 - 14:58

    Je Schoonmoeder:

    Hoi Maikel, nou net de foto van jessica gezien waar je nu logeert de laatste weken, ook mooi om te zien begane grond en nog dichter bij de universiteit. Ook super dat je die publicatie mag doen, wat zijn we trots op jou maar dat wist je al he?
    Een heel fijn weekend toegewenst geniet ervan en wij houden jessica hier wel bezig hoor want dat wordt een weekend zonder msn . Veel liefs en tot maandag als we weer iets horen of lezen van jou. groetjes marjan.

  • 21 April 2011 - 07:35

    Jos En Sien V/d.Lind:

    Hallo Maikel. Fantasties wat je daar al hebt bereikt,en dat allemaal van een manneke uit St Heike.De verhuizing is ook al weer achter de rug.Nog even volhouden en dan zit het er weer op.
    Het word daar al weer kouder,maar bij ons word het warmer.Met Pasen 20-25 graden.Wij wensen jou en je collega,s mooie Paasdagen en tot ziens.MVG:Jos en Sien.
    ,

  • 21 April 2011 - 13:30

    Daisy:

    Ik hoop dat het gaat lukken dat je die publicatie mag gaan doen!!!
    Wat gaat de tijd toch snel zeg. En wat heb je toch al veel bereikt in zo'n korte tijd! Complimenten!!
    Milford Sound is erg mooi, mooie watervallen!!! Mooie omgeving.
    Queenstown ook erg mooi, hebben we lekkere spareribs gegeten haha, maar die waren dubbel zo groot daar!
    Succes met de laatste loodjes
    groetjes

  • 22 April 2011 - 21:06

    Corry En Rinus .:

    hoi Maikel wij hopen dat je zelf je project goed af kunt maken,Je hebt er tenslotte ook zelf je best voor gedaan.En voor het weekend wensen wij je mooi weer toe. i.v.b.met je cruise.Geniet er van.En die laatste weken kom je ook wel door.want je kunt het..En groetjes van ons....
    Van Corry en Rinus...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Stage in Christchurch

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2011

The End

10 Mei 2011

The end is near

02 Mei 2011

Queenstown en publicatie

19 April 2011

Verhuizing

28 Maart 2011

Back to business
Maikel

Actief sinds 09 Nov. 2010
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 22883

Voorgaande reizen:

16 Januari 2011 - 12 Mei 2011

Stage in Christchurch

Landen bezocht: