The end is near - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Maikel Heeren - WaarBenJij.nu The end is near - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Maikel Heeren - WaarBenJij.nu

The end is near

Door: maikelheeren

Blijf op de hoogte en volg Maikel

10 Mei 2011 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hallo allemaal,

Hierbij mijn laatste berichtje vanuit Nieuw Zeeland. Morgen om 4 uur 's middags vertrekt het vliegtuig, via Sydney, Bangkok en Dubai, weer terug naar Düsseldorf. Ik heb begrepen dat Nederland de 3Js naar Düsseldorf had gestuurd, maar zo speciaal ben ik nu ook weer niet hoor ;). M'n koffer is nagenoeg helemaal ingepakt en ik moet zeggen, m'n kamer is wel heel kaal nu zonder al die kaartjes aan de muur.


Ik wil dan ook iedereen bedanken die me op welke manier dan ook heeft gevolgd, zowel via de kaartjes hier in Nieuw Zeeland als via de reacties op mijn berichtjes. Ze waren allemaal leuk om te lezen en het is sowieso ook gewoon leuk om te merken dat zoveel mensen met mij mee hebben geleefd.

Zodra ik weer veilig in Nederland ben, zal ik dat jullie allemaal laten weten via een nieuw berichtje, maar voor nu, vanuit Nieuw Zeeland, allemaal bedankt.

Tot snel,

Maikel


  • 10 Mei 2011 - 10:37

    Pa En Ma En De Rest:

    Wij wensen jou een prettige terug reis.
    En we zullen er zijn donderdag in Dusseldorf net als de 3Js.
    (zo zie je maar we kijken niet op een dubbeltje)

    groetjes pa,ma,Linda en Maikel

  • 10 Mei 2011 - 10:40

    Jessica:

    k kan nie wachte ;)
    en die 3J's ben ik er 1 van :P

  • 10 Mei 2011 - 11:01

    Sjac En Srietje:

    hoi maikel jij stapt morgenmiddag op het vliegtuig en srietje wordt morgenmiddag geopereerd, en komt donderdagmorgen weer naar huis.
    ik zou zeggen een prettige vluchten terug naar huis.
    groetjes en tot zaterdagavond.

    Sjac enSrietje. doeiiiiiiiiiiiiii en houdoe

  • 10 Mei 2011 - 11:53

    Scrien:

    Hoi Maikel

    Een hele goede terug reis!!
    Goed uitkijken.

    Groetjes Scrien en de rest

  • 10 Mei 2011 - 12:25

    Fam Buijnsters:

    Hoi maikel,

    Een goede reis terug naar nederland.

    Groetjes fam. Buijnsters

  • 10 Mei 2011 - 12:41

    Marjan:

    Hoi Maikel, ik wil je even een hele fijne teugreis wensen, hopelijk zonder al te veel tegenslagen bij de tussenlandingen.
    Ik zal blij zijn als je donderdag weer thuis ben en met mij nog een paar mensen hoor, je kan wel raden wie he? Nou groetjes en tot overmorgen, doei doei van marjan.

  • 10 Mei 2011 - 12:52

    Smiran:

    Hey Maikel,zoals ons pa altijd zegt "ze hebben kosten nog moeite bespaart"' want de 3js is niet zo maar een bandje natuurlijk.Dat zegt genoeg hoe blij ze zijn dat je er weer bent.hahah.Voor morgen een goede reis terug.

    Groetjes smiran en ut hussouwe

  • 10 Mei 2011 - 13:59

    Jan En Adrie Konings:

    Hoy jongen het zit er weer op en ik denk dat je wel terug kan zien op een leerzame en wat de rest van de gebeurtenissen daar betreft ook een ervaring niet zo prettig maar toch een ervaring voor het leven.
    wij wensen jou een prettige terugreis en we zien je as.donderdag wel groetjes van ons
    sjan en sadrie

  • 10 Mei 2011 - 14:54

    Opa En Oma :

    we wachten op jou en wensen je een goede vlucht tot ziens groetjes

  • 10 Mei 2011 - 16:07

    Annie En Henk:

    Hoi Maikel,wij willen je bij deze hartelijk bedanken voor het feit dat je ons op een deskundige manier op de hoogte hebt gehouden van jouw belevenissen daar in nieuw Zeeland,
    en hopen dat je ook via deze stukjes
    van ons enige steun ervaren hebt.
    Verder wensen wij jou natuurlijk nog een mooie vlucht,en een behouden thuiskomst. groetjes Annie & Henk

  • 10 Mei 2011 - 17:51

    SMira, Jouri & Kids:

    Hey Maikel,

    Een hele goeie reis en goed uitkijken eej!! We zullen blij zijn dat je weer heelhuids in Nederland bent aangekomen!

    Heel veel groetjes van on uit Rucphen, en we zien je snel!!

  • 10 Mei 2011 - 17:53

    M@rco:

    Hey Maikel :
    Als we even terug kijken is het toch allemaal wel snel gegaan toch .
    Hoewel het voor sommige personen natuurlijk wel lang heeft geduurd.
    Maar goed je bent een hele ervaring rijker en neemt een koffer vol bagage mee terug .
    Maikel we wensen je een goede terugreis , en geniet maar lekker na in het vliegtuig .
    Groetjes Marco en Saskia , Celine & Maxime.

  • 10 Mei 2011 - 23:07

    Corry En Rinus:

    hoi Maikel, heel de fam en al jou kennissen zitten al op jouw te wachten. een hele goede vlucht
    toegewnst. En de 3js komen je ophalen. maar welke van de 3 zul je als eerste omhelzen?..Maar dat maakt niet uit want iedereen is weer blij dat je weer terug bent. met een ervaring rijker gr van Corry en Rinus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Stage in Christchurch

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2011

The End

10 Mei 2011

The end is near

02 Mei 2011

Queenstown en publicatie

19 April 2011

Verhuizing

28 Maart 2011

Back to business
Maikel

Actief sinds 09 Nov. 2010
Verslag gelezen: 443
Totaal aantal bezoekers 22883

Voorgaande reizen:

16 Januari 2011 - 12 Mei 2011

Stage in Christchurch

Landen bezocht: